znak oddílu  | AKTUÁLNĚ |  AKCE |  ROK 2006 |  ROK 2005 |  ROK 2004 |  ROK 2003 |  ROK 2002 |  ROK 2001 |

Víkend v SEDLOŇOVĚ 2.
27. - 29. ledna 2006
odkazy k akci - | FOTO |

V pátek se vydáváme autobusem do Bačetína, kde přestupujeme a pokračujeme do Sedloňova. Zde vystupujeme a jdeme se ubytovat do zdejší školy. K večeru odcházíme na procházku. Jdeme po silnici směr Deštné. Místy míjíme bariéry ze sněhu, které jsou větší než my. Vylézáme na ně a jdeme po nich. Cestou se fotíme a různě si hrajeme. Sledujeme také pěkný západ slunce a krásy, které vytvořil vítr ze sněhu. Můžete se podívat na několika snímcích. Po západu slunce se vydáváme na zpáteční cestu. Po návratu do školy si vaříme polévku a jíme. Večer si ještě chvilku jdeme zablbnou do tělocvičny. Po té již uleháme k spánku.
    Budíček máme asi kolem půl deváté. Mirek na nás nijak moc nespěchá. Postupně snídáme buchty s čajem. Připravujeme si svačinu na cestu a strojíme se na výlet. Vycházíme ze školy a dáváme se doleva. Po silnici procházíme Sedloňovem. Na konci Sedloňova nasazujeme běžky a vstupujeme do perfektně udržovaných běžeckých stop. Necháváme se vézt stopami. Asi po dvou hodinách se dostáváme nad Deštnou. Zde svačíme a potom sjíždíme do Deštného. Tady si zajíždíme různá kolečka v běžeckých stopách. Dále pokračujeme ke Skuhrovskému areálu, kde jsou další běžecké okruhy. Zde si opět projíždíme různá kolečka a máme další svačinu. Po svačině jedeme již zpět do Sedloňova. Nad Sedloňovem přecházíme silnici a snažíme se odstat nad sjezdovku. Po větší námaze, kde se nám cestou lyže bořily docházíme nad sjezdovku. Zde dojídáme poslední zbytky svačiny a sjíždíme kolem lesa dolů k vleku. Sundáváme běžky a jdeme do školy. Vaříme večeři a večeříme. Večer jsme chvilku v tělocvičně a pak hrajeme karty ve třídě. Čas utíká jako voda a my jdeme spát.
    V neděli jdeme dopoledne k jednomu bunkru, kde jsou pěkné lodopády. Ty si prohlížíme a pořizujeme několik snímků. Cestou obdivujeme krásu, kterou v noci vytvořil mráz. Po návratu do školy obědváme a balíme si věci. Pak už nám zbýva uklidit a můžeme odcházet na autobus. Čekáme na autobus, který nás odváží do Deštného, kde přesedáme na další autobus. Ten nás veze domů do Hradce Králové. Tak a to je vše.